مناقصه چیست ؟

 

یکی از روش های مدرن امروزی برای یا اجناس ,خدمات ,یا کالا که همه اران مبلغ پیشنهادی خود را ارائه داده و بررسی ها در حضور آنها صورت می گیرد و در نهایت پیشنهاد با کمترین قیمت پذیرفته می شود .

انوع مناقصه عبارتند از :1- مناقصه یک مرحله ای 2- مناقصه دو مرحله ای .

البته در یک طبقه بندی دیگر مناقصات از جنبه نوع دعوت مناقصه گران به بو نوع عمومی و محدود و اختیاری دسته بندی می شود.در نوع عمومی کالاها از طریق اعلان بین عموم مردم صورت می گیرد . در روش محدود که بین عده معدودی از اشخاص حقوقی یا حقیقی برگزار می شود.و در حالت اختیاری بهترین پیشنهاد دهنده چه حقیق باشد چه دولتی انتخاب می شود .

 

 

 

مزایده چیست؟

روش مزایده یکی از روش های است که برای انعقاد پیمان های عمومی است و در آن از طیق رومه های کشور یا رومه های رسمی کالاها یا خدمات برای به رقابت گذاشه خواهند شد .و با شخصی قرارداد بسته خواهد شد که قیمت پیشنهادی آن بیشترین باشد .

 

مزایده به دو صورت است یا کتبی است یا حضوری

مزایده حضوری را حراج می گویند و اغلب در مواردی که زیاد مهم نیست و یه صورت فوری انجام می شود مزیت این روش کم بودن تشریفات و ساده بودن آن است .

مزایده کتبی با تشریفات خاص خود همراه است که درج آگهی و انتشار آن و سپس تشکیل کمیسیون از مراحل آن است و اغلب در معاملات مهم صورت می گیرد .

 

مزایای مناقصه و مزایده  چیست ؟

 بارزترین مزیتی که انجام مزایدان و مناقصات با خود به همراه دارند  این است که با این روش های میتوان به گزینه های خوبی برای و دست یافت  .به علاوه همه در برابر این و برابرند  البته یک نکته منفی یا عیبی که دارند جلب توجه به بیشتر سوی کیمت است تا کیفیت !

 

پیروزی و برد در مناقصه و تاثیر آن بر نحوه اجرا و کیفیت کارها!!

 

اغلب پیمانکارن نگرانی مهمی  از بابت برنده شدن در منقصات دولتی یا خصوصی دارند و این موضوع باعث می شود به جای در نظر گرفتن شرایط واقعی اجرا به برنده شدن فکر میکنند و با پیشنهاد های پایین در انتظار برنده شدن است و ممکن است در واقعیت برای انجام دچار مشکل شود یا کیفیت پروژه پایین بیاید .

 

در شهرداریها نعقاد قرارد ها  در سه حالت انجام می شود و به عنوان سپرده خوب انجام دادن کار ده درصد از پیمانکار دریافت می شود .

در ماده 13آیین نامه  مالی شهرداری برای مزایده آمده است اگر شهرداری مایل باشد اموال را چه منقول و چه غیر منقول اجاره بدهد یا بد  باید حتما از روش مزایده این کار را بکند و نیازمند دریافت مجوز نیز در این زمینه می باشد .

برترین وبسایت مناقصات و مزایدت در کشور ایران کدام است ؟

در ایران وبسایت های زیادی وجود دارد که در زینه مزایده و مناقصه فعالیت می کنند اما نکته مهم که باید در نظر گرفت تجربه ,اعتبار و ازشمندی وبسایت و متعهد بودن صاحبان آن است .ما به شما وبسایت آریاتندر را معرفی میکنیم که یکی از برترین و معتبرترین وبسایت های مناقصه و مزایده در ایران است .

 

مرکز اطلاع رسانی اخبار مناقصه ها و مزایده های ایران

 

حضور و مشاركت در مناقصه ها و مزايده ها ، مي تواند فرصتي استثنايي براي پيشرفت و تثبيت فعاليت هاي رو به رشد يك سازمان محسوب شود ، در صورتي كه اطلاعات مربوط به برگزاري آنها بطور كامل و در زمان مناسب در اختيار مديران ذيربط قرار گرفته شود تا بتوانند فرصت هاي بالقوه پيرامون كسب و كار خود را به فرصت هاي بالفعل و طلايي تبديل نمايند .

شركت آرياتندر با سابقه بيش از ده سال فعاليت در عرصه اطلاع رساني اخبار مناقصه ها و مزايده ها توانسته است با بهره گيري از نوين ترين روش هاي نرم افزاري و استفاده از سيستم هاي جديد اطلاع رساني و همكاري با كارشناسان مجرب و متعهد ، جامع ترين بانك اطلاعات آگهي هاي مناقصه و مزايده را در اختيار بنگاه هاي اقتصادي بزرگ و كوچك در سراسر كشور قرار دهد .

 

منابع دريافت اطلاعات ؛

بطور ميانگين ، روزانه 400 الي 500 عنوان آگهي مناقصه و مزايده در سطح كشور در قالب منابع ذيل منتشر مي شود :

 

78 عنوان رومه های کثیرالانتشار استان تهران .

135 عنوان رومه ، هفته نامه و دو هفته نامه های منتشر شده در مراکز استانی یا شهرستانها .

17 عنوان وب سایت های دولتی که مرجع اطلاع رسانی تخصصی می باشند .

1493 عنوان وب سایت رسمی شرکت های برگزارکننده مناقصه و مزایده .

62 شرکت برگزار کننده مناقصه و مزایده که قرارداد رسمی با شرکت آریاتندر جهت اعلام آگهی های عمومی و محدود خود دارند .

دريافت و ارسال اسناد آگهي ها ؛

شركت آرياتندر در گستره فعاليت خدمات اطلاع رساني خود و در راستاي تسريع در روند كاري كاربران محترم ، با ايجاد نمايندگي هاي مستقيم در سراسر استانهاي كشور ، اين امكان را فراهم ساخته است تا متقاضيان شركت در مناقصه ها و مزايده ها بدون نياز به مراجعه حضوري در مكان شركتهاي برگزاركننده ، پس از اعلام به مجموعه آرياتندر ، اسناد آگهي هاي انتخابي خود را دريافت نموده و مدارك تكميل شده و پاكات نهايي را در زمان مناسب به برگزاركنندگان آگهي ها ارجاع نمايند .

 

برتري هاي مجموعه آرياتندر ؛

  1. www.AriaTender.com براي تمامي كاربران فعال مي گردد كه با توجه به آزاد بودن نمايش كليه دسته بندي هاي مناقصه و مزايده در سايت ، اين امكان براي مشاهده كنندگان وجود دارد كه آگهي هاي مختلفي را با دسته بندي هاي متفاوتي مشاهده نمايند .
  2. AriaTender.com و ايميل هاي ارسالي عكس آگهي هاي انتشار يافته بصورت اسكن شده قابل نمايش مي باشد .
  3. AriaTender.com و ايميل ها و فكس هاي ارسالي ، نرخ هاي ارز ، فلزات ، طلا و سكه روزانه ارسال مي گردد .

 

خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت آریاتندر تماس حاصل فرمائید ؛

تلفن : 18 91 10 88 – 16 91 10 88 – 14 91 10 88 ( 21 98+ )

فکس : 50 95 10 88 – 35 25 10 88 ( 21 98+ )

ایمیل : mail@ariatender.com

 


naslebartar مناقصه ,مزایده ,آگهي ,مزايده ,اطلاع ,انجام ,اطلاع رساني ,هفته نامه ,عنوان رومه ,شرکت آریاتندر ,اسناد آگهي منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت غذا و نوشیدنی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ایران اپلیکیشن نکات لازم برای دوران بارداری آپشن خودرو | گندم کار گروه صنعتی رحمانی هر چی که بخوای سامانه کیفیت شرق