روش استفاده از مژه مصنوعی

 

مرحله اول مژه مصنوعی مناسب میباشد که سلیقه ای هم میتواند باشد .قبل از سایه زدن باید مژه مصنوعی را بگذارید، ابتدا روی آن ریمل بکشید، سپس به کمک یک سنجاق بر روی نوار مژه ها نقطه نقطه چسب بزنید. ابتدا و انتهای مژه مصنوعی را خوب چسب بزنید. دو سه ثانیه ای صبر کنید تا چسب کمی خشک شود. سپس پلک چشم را بسته، مژه مصنوعی را بر روی پلک دقیقا نزدیک مژه های طبیعیتان بچسبانید. خیلی آرام به کمک انگشتان دستتان بر روی نوار مژه فشار بیاورید، کمی صبر کنید تا چسب خشک شود و بعد به کمک یک مسواک کهنه مژه ها را به سمت بالا شانه کرده و اگر دوست دارید با فر مژه کمی به آن ها حالت دهید.

 

خط چشم

نحوه کشیدن خط چشم: هنگام کشیدن خط چشم پلک چشم را با یک یا دو انگشت ثابت نگه داشته، خط باریکی از بالای چشم و از گوشه ی داخلی چشم و تا حد امکان نزدیک به مژه ها می کشیم تا بین مژه ها و خط چشم خط سفیدی ایجاد نشود. سپس از دو سوم خط آن را کمی به طرف بالا میکشیم. اگر میخواهید فاصله ی چشم هایتان بیشتر جلوه گر شود، هنگام کشیدن خط چشم بیشتر روی گوشه ی داخلی چشم تأکید کنید و تگر دوست دارید این فاصله کمتر جلوه کند، روی گوشه ی خارجی چشم بیشتر تاکید کنید و گوشه ی داخلی را روشن تر نگه دارید. برای زیر چشمان خود هم فکری کنید اینترنتی کانسیلر را میتوانید از گاه اینترنتی شیک فام تهیه و به راحتی ادامه ارایش را با خیال راحت داشته باشید.

هنگام کشیدن خط چشم کمی دهانتان را باز نگه دارید تا عضلات چشمانتان شل شوند. با انجام این کار دیگر نیازی به کشیدن پوست پلک نیست.

هیچگاه خط چشم را داخل مژه ها یا پلک پایینی نکشید; زیرا این کار باعث می شود که چشم ها کوچک و گود به نظر بیایند.در مداد چشم هم دقت لازم را داشته باشید که خشک نباشد و به راحتی کشیده شود.

نحوه کشیدن خط چشم برای آرایش روز: خانم هایی که دوست دارند آرایش روزشان بسیار به چشم آید و جلب توجه کند باید خط چشم را از گوشه ی داخلی چشم به صورت نازک کشیده، هرچه به گوشه خارجی نزدیک تر میشوند خط چشم را پهن تر و به سمت بالا و بیرون امتداد دهند.

نحوه‌ی کشیدن خط چشم برای آرایش شب: خانم‌هایی که دوست دارند آرایش شب آن‌ها بسیار جلب‌توجه کند باید خط چشم را از گوشه‌ی داخلی چشم شروع کرده در وسط پلک ضخیم و در انتهای چشم نازک کنند. سپس خط دیگری زیر چشم کشیده، بین دو خط در گوشه‌ی خارجی چشم فاصله بگذارند تا چشم شفاف‌تر و بزرگ‌تر نشان داده شود.

 

 همچنین شما میتوانید از محصولات  آرایشی و بهداشتی گاه شیک فام دیدن فرمایید.

ر

https://shikfam.com/Search-products/category-fake-lash

مژه مصنوعی

 

https://shikfam.com/Search-products/category-Eyeliner

مداد چشم

 

http://tiny.cc/xmwy0y

اینترنتی کانسیلر

 


آبیدال موزیک مصنوعی ,کشیدن ,گوشه ,داخلی ,دارید ,دوست ,دارند آرایش ,دوست دارند ,https shikfam ,search products ,products category ,search products category ,دوست دارند آرایش , اینترنتی کان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عطر شناسی | خرید عطر و ادکلن فروشگاه فرش | ایران کارپت راز زیبایی کربلایی محمد مهدی محمدی webino وبلاگ آموزشی پارس نت اسگل نیوز گردو چت|چت گردو| با مدیریت محسن